Мережа ресторанів KFC у Росії подала заявку до Роспатенту на реєстрацію нового логотипу — у Rostic's на логотип компанії повернеться зображення курки, повідомляють росЗМІ.
Силует курки представлений у чорному кольорі, а рамка емблеми виконана у відтінках червоного.
Мережа подала заявки на реєстрацію товарних знаків основних позицій меню - наприклад, у списку можна зустріти "Ростмайстер", "Ростмайстер Чіз", "Чікен Тамагочі", "Маестро", "Шефролл" та "Шеф Баскет".
Раніше ми писали, що власник KFC продає ресторани в Росії іжевському менеджеру, але, як стало відомо, вони відкриються під брендом Rostic's.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.