Дочірня компанія Google Jigsaw вже наступного тижня розпочне боротьбу з дезінформацією у Польщі, Словаччині та Чехії щодо українських біженців. Про це повідомляє агентство Reuters.
Кампанія покликана підвищити стійкість до наративів проти біженців. Польща була обрана тому, що там перебуває найбільше українських біженців, а Чехія та Словаччина будуть корисними лідерами для решти Європи.
Рекламна кампанія заснована на дослідженнях психологів двох британських університетів. Вчені з університетів Кембриджа і Брістоля створили 90-секундні відеоролики, призначені для «щеплення» людей від шкідливого контенту в соціальних мережах.
«Ми думаємо про це як про пілотний експеримент, тому немає абсолютно ніяких причин, за якими цей підхід не можна було б масштабувати на інші країни», - сказала в інтерв'ю Бет Голдберг, керівник відділу досліджень Jigsaw.
Ролики, які будуть розміщуватися на відеоплатформі YouTube, покликані допомогти людям ідентифікувати емоційні маніпуляції і фейки в заголовках новин.
Кампанія триватиме один місяць.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.