Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що Постанова Правління ПФУ від 01.06.2022 р. № 8-3 опублікована 05.07.2022, набирає чинності 15.07.2022, і вносить корективи до Постанови правління ПФУ від 12.03.2021 № 11-1.
«1) електронні копії трудових книжок подаються в будь-який період протягом п’яти років за дати набрання чинності Законом від 05.02.2021 № 1217-IX (з 10.06.2021 по 09.06.2026);
2) першочергово подаються та опрацьовуються відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01 липня 2000 року;
3) відомості подаються не тільки працівником або страхувальником, але і представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження;
4) відомості про трудову діяльність працівника з 10.06.2021 подаються через вебпортал ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) в електронній формі у вигляді xml-файлу, структуру якого наведено в додатку до Порядку;
5) відомості про трудову діяльність працівника до 10.06.2021 подаються через вебпортал ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) в електронній формі одним із таких способів:
- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
- в оцифрованому вигляді – шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис;
6) передавати до ПФУ потрібно лише сторінки трудової книжки, до яких внесено записи;
7) відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово, крім випадку виправлення раніше поданих даних;
8) повторно подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами трудової книжки у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01 липня 2000 року або створення неправильного чи неточного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ;
9) у разі відсутності в реєстрі застрахованих осіб відомостей про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, призупинення/відновлення дії трудового договору, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання тощо подаються страхувальником через вебпортал ПФУ в електронній формі з обов'язковим накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, страхувальником або представником страхувальника, якому керівником страхувальника делеговані відповідні повноваження, шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника», - кажуть у ПФУ.
Також ми писали, що ПФУ роз’яснив нові правила отримання пенсії для переселенців
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.