Державна служба України з питань праці повідомила, як діяти, якщо роботодавець наразі не має можливості оплатити тимчасову непрацездатність. Про це йдеться у пресслужбі відомства.
«Якщо страхувальник (роботодавець) не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України фактично з незалежних від нього причин (відсутність доступу до інтернету у зв’язку із воєнним станом), відповідно не може виконати вимоги щодо своєчасного розгляду документів й прийняття рішення щодо виплати допомоги працівнику, тому відповідальності за таку затримку він не несе до закінчення обставин.
Разом із тим, після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець зобов’язаний виконати свої обов’язки щодо матеріального забезпечення», — сказано у повідомленні.
Раніше ми писали про те, як діяти роботодавцеві при переміщенні підприємства, установи та організації в іншу місцевість.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.