Із 8 січня за порушення правил реклами послуг з працевлаштування діятимуть нові штрафи. Про це повідомляє «Дебет-Кредит».
Штрафи за порушення правил реклами про працевлаштування
У разі порушення встановлених державою вимог при розміщенні реклами щодо наявної в нього вакансії рекламодавець сплачуватиме до державного бюджету штраф у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент вчинення порушення (з 08.01.2022 по 30.09.2022 – 65 000 грн, а з 01.10.2022 – 67 000 грн.), у встановленому КМУ порядку.
Так, на сайті Мінекономіки розмістили для обговорення проект постанови, якою пропонується затвердити Порядок сплати рекламодавцями до державного бюджету штрафів за порушення вимог Закону України «Про рекламу» щодо реклами про вакансії (прийом на роботу).
Зокрема, передбачається, що сплатити штраф слід буде у п’ятнадцятиденний термін з для отримання розпорядчого документа рекламодавцем. Як очікується, Порядок набере чинності одночасно з набранням чинності Законом від 10.09.2021 р. № 1750-IX – тобто з 08.01.2022 р.
Зміни у загальних заборонах для рекламодавця
Зокрема, забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу):
Крім наведених вище змін у відповідальності щодо повідомлень про працевлаштування, Закон № 1750-IX вносить і ряд інших змін. Зокрема з 08.01.2022 року у Законі «Про рекламу» уточнюються такі терміни:
Крім того, у рекламі забороняється не тільки вміщувати твердження, а і зображення, які є дискримінаційними за ознаками походження людини, її соціального і майнового стану, расової та національної належності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, за мовними ознаками, родом і характером занять, місцем проживання, а також такі, що дискредитують товари інших осіб.
Крім того, з 08.01.2022 року у рекламі заборонятиметься вміщувати твердження або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижувати гідність людини за ознакою статі; демонструвати насильство за ознакою статі; використовувати зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.
Раніше «Судово-юридична газета» писала про позицію Верховного Суду щодо порушення етичних норм у рекламі.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.