Мрієте «розпочати нове життя з понеділка»? Новий рік якнайкраще підходить для планування нових досягнень — зокрема і кар’єрних. Деталі інформує suspilne.media.
Згідно з опитуванням центра Разумкова, питання особистої заробітної плати турбує 63% українців. Її підвищення є чітким показником того, що ваша кар’єра не стоїть на місці. Однак просування вгору кар’єрними сходами — завдання не з легких. Воно вимагає набагато більших зусиль, ніж просто якісне виконання роботи.
Напередодні зимових свят ми підготували для вас список професійних навичок, дотримуючись яких, можна збільшити шанси на отримання підвищення.
Дослідники довели зв’язок між недосипанням і гнівом. Згідно з їхніми даними, втрата хоча б 2 годин сну з рекомендованих 8 викликає збільшення дратівливості, втоми та відстороненості. Тому варіант «спати менше, щоб встигати більше» не працює.
Автор однієї з найвідоміших мотиваційних книг останніх років «Чудовий ранок» Гел Елрод вважає, що перша година задає настрій на весь день. Цей час можна використати для планування, фізичних вправ, медитації або для читання корисної літератури.
Постійне перебування у стресовому стані спричиняє нервові розлади, емоційні зриви й чисельні проблеми зі здоров’ям. Навчитися менше піддаватися стресу цілком реально, хоч це і вимагає від людини великої кількості терпіння, послідовності та самоконтролю.
На щастя, результат вартий зусиль. Спокій і впевненість допоможуть впоратися з емоційними блоками, які заважають досягати поставлених цілей, навчать краще сприймати критику та менше переживати через проблеми на роботі.
Стресостійкість також впливає на самосприйняття. Відстоювання інтересів і здорова впевненість у собі допоможуть отримати підвищення. Будьте наполегливими, інакше ніхто так і не дізнається про ваші заслуги та кар’єрні прагнення.
Якщо ви хочете встигати більше, то без навичок тайм-менеджменту не обійтись. Знайдіть собі зручний блокнот для записів, аби не тримати всі обов’язки й заплановані зустрічі в голові.
Також блокнот може допомогти сформулювати ваші кар’єрні цілі та постійно тримати цю інформацію перед собою. Яку заробітну платню ви хочете отримувати? Де бачите себе через півроку або рік? Що для цього необхідно?
Ідеальний співробітник в очах роботодавця не може бути замкнутим вовком-одинаком, адже працює не на себе, а на благо компанії. Керівництву потрібні командні гравці, а ще краще — лідери, які надихатимуть інших.
Доброзичливе спілкування з колегами допоможе налагодити робочий процес, дозволить краще пізнати колектив і проявити власні соціальні навички.
У списку «10 головних професійних навичок для роботи» Всесвітній економічний форум ставить навички управління людьми, спілкування та рівень емоційного інтелекту на 4, 5 і 6 місця відповідно. Усе це допоможе вам не лише в роботі, а й у повсякденному житті.
Покажіть своєму керівникові, що ви прагнете постійно самовдосконалюватись та розвиватися, знаходячи можливості для навчання як в офісі, так і за його межами. Що більше ви знаєте й умієте, то ціннішим працівником стаєте.
Проаналізуйте виконану вами роботу, знайдіть слабкі сторони, виправте недоліки, напишіть список того, чого хотіли б навчитися. Вміння здобувати нові професійні знання та використовувати їх на практиці є чи не найголовнішими робочими навичками сучасності.
Постійна самоосвіта розвиває іншу, не менш важливу навичку для вашого резюме – когнітивну гнучкість розуму. Це і здатність швидко перемикатися між робочими завданнями, і вміння обмірковувати кілька проектів наперед. Тренуйте мозок і навчайтеся стратегічного планування.
Кілька невдач поспіль можуть підкосити навіть впевненого в собі працівника. Але згадаймо Конфуція: «Дорогоцінний камінь не можна відполірувати без тертя. Так само і людина не може стати успішною без достатньої кількості важких спроб».
Дослідження показує, що відчуття особистої мети підвищує емоційну стійкість людини. Не забувайте нагадувати собі, заради чого ви намагаєтеся стати краще і чого власне бажаєте досягти.
Існує два види навичок: soft-skills та hard-skills. Soft skills, або «гнучкі навички» – це поєднання навичок спілкування з людьми, соціальних та комунікативних навичок, емоційного інтелекту та особистісних якостей, які дозволяють ладнати та гармонійно працювати з іншими людьми.
Hard skills — це конкретні професійні навички, які можна чітко визначити, виміряти і яким можна навчитись для досягнення успіху в роботі. Проте є певна складність. Знання Photoshop ви можете продемонструвати своєму керівнику одразу, а ось лідерські якості та гнучкість – навряд чи. Вчені з Гарварда, Стенфорда та Фонду Карнегі взагалі дійшли висновку, що «гнучкі навички» – це 85% успіху людини у професії, жорсткі становлять лише 15%.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Новий рік не за горами: як обрати якісні іграшки у подарунок дітям.
А також ми зазначали адреси основних святкових локацій у Києві.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua, на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.