Єдиним вирішенням проблеми транзитного транспорту, що прямує через столицю, є будівництво Київської окружної дороги. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час презентації основних напрямів концепції транспортної та паркувальної політики Києва, інформує КМДА
«Велике навантаження на транспортну інфраструктуру Києва створює транзитний транспорт. За даними наших камер, учора Києвом проїхали 4 тисячі 611 вантажних авто. Якщо поставити їх у ряд – це ланцюг приблизно на 92 кілометри, як відстань від Києва, наприклад, до Білої Церкви. Це дуже перенавантажує дороги столиці, наші мости. Бо основний транзитний транспорт через річку Дніпро їде саме через Київ. Найближчий альтернативний міст знаходиться аж в Каневі, – сказав Віталій Кличко. – Місто давно говорить, що єдиним вирішенням проблеми транзиту є будівництво Київської окружної дороги. Щоб транспорт не прямував через столицю, ускладнюючи трафік і руйнуючи дороги. Уряд пообіцяв побудувати Київську окружну дорогу до 2025 року. Це – відповідальність держави і її зобов’язання. Ми готові максимально сприяти і допомагати, бо від транзитного транспорту потерпають дороги столиці, кияни, які стоять у заторах, стан екології в місті», – підкреслив мер Києва.
Щоб поліпшити ситуацію, міська влада продовжує працювати над добудовою Великої кільцевої дороги. Так, до кінця року планують відкрити автосполучення новою ділянкою Великої кільцевої від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської та транспортною розв’язкою на вулиці Богатирській. Це суттєво розвантажить частину вулиць в місті.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що стало відомо, коли завершать будівництво Великої кільцевої дороги.
Додамо, що на столичному Володимирському проїзді частково обмежать рух: у чому причина.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.