Новий міст із підходами будуватиметься паралельно до старого. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.
Про це повідомляє пресслужба Укравтодору.
«Перетнути річку Дніпро у Кременчуці сьогодні можна лише Крюківським мостом. Нагадаю, що його збудовано майже 150 років назад – і зараз він вже у передаварійному стані. Міст забезпечує сполучення як автомобільного, так і залізничного транспорту: Крюківським мостом проходять дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія, Н-08 Бориспіль – Маріуполь та залізнична гілка.
Найближчі до Кременчука автомобільні мости, які відповідають умовам сучасного руху, знаходяться в радіусі 500 км. Власне тому, як і Запорізькі мости, міст у Кременчуці має не лише регіональне, але й загальнонаціональне значення. Наше завдання – завершити проект за 3 роки» – розповів Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
13 травня, мостобудівники почали на лівому березі річки Дніпро влаштовувати 5 випробувальних паль майбутнього мосту. Таким чином випробовується несна здатність палі, щоб у майбутньому опори мосту витримали проєктне навантаження. Глибина, на яку встановлюється конструкція, становить 30 метрів. Аналогічні випробувальні палі влаштують і на правому березі Дніпра.
Довжина ансамблю нового мосту з підходами становитиме понад 3 км. Згідно з ТЕО, штучна споруда буде вантовою і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що вперше за 42 роки: «Укрпошту» чекає важлива модернізація.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.