У середу, 1 квітня, Міністерство юстиції України прийняло наказ № 1307/5 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 2 квітня за № 323/34606. Його офіційне опублікування відбудеться 3 квітня 2020 року. Про це інформує офіційний сайт відомства.
Цим наказом внесено зміни до порядку проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі. Це можна зробити, не виходячи з дому, що особливо важливо в період карантину.
Заява в електронній формі подається за умови підписання її заявником з використанням засобів електронної ідентифікації та за умови оплати послуг за державну реєстрацію в повному обсязі. Під час державної реєстрації в електронній формі до заяви долучаються оригінали документів, передбачених законом. Плата за надання адміністративних послуг здійснюється також через Інтернет із використанням платіжних систем або програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Заява в електронній формі реєструється в Єдиному державному реєстрі і за результатом реєстрації заяви заявнику надається код доступу до результатів розгляду відповідних документів.
Реєстрація заяв в електронній формі проводиться в порядку черговості їх надходження, у тому числі з урахуванням заяв, що подаються в паперовій формі.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, як працюють ЦНАП під час карантину.
Також ми писали, як державні органи працюють під час карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.