18:54, 28 января 2020
НАЗК дало відповіді на найпоширеніші питання українців щодо заповнення декларацій.
На адресу Національного агентства з початку 2020 року надійшло більше 6 тисяч запитів щодо роботи з Реєстром декларацій. Аналіз інформації показав, що більшість звернень стосується простих технічних питань, які виникають при роботі Реєстру в штатному режимі.
НАЗК склало перелік відповідей на найбільш популярні прості запитання та опублікувало відповіді на офіційному сайті.
- Виправити помилку при автентифікації користувача або з’єднання з сервером допоможе комбінація клавіш Ctrl+F5 перед повторним входом у Реєстр.
- Побачити відсутнє на сторінці поле «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису» допоможе комбінація клавіш «Ctrl» «-» на клавіатурі, щоб зменшити масштаб сторінки браузера.
- Для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на ПК актуальну дату та час.
- Знайти лист-підтвердження при зміні електронної поштової скриньки та при зміні кваліфікованого електронного підпису в Реєстрі допоможе перевірка папки «Спам».
- Якщо виникає помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5) — вимкніть розширення вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення.
- Зверніть увагу, що у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної вами при отриманні КЕП.
Нагадаємо, «Судово-юридична газета» повідомляла, як змінити електронну поштову скриньку у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі.
Додамо, у НАЗК також роз’яснили нюанси щодо розрахунку терміну користування об’єктами декларування.