Національне агентство з питань запобігання корупції роз’яснило питання щодо зміни електронної поштової скриньки (втрата доступу, пароля, блокування, інше). Інформація з’явилась у прес-службі НАЗК в Facebook.
«Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі необхідно:
— авторизуватися в Реєстрі декларацій: за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;
— після надходження на нову поштову скриньку листа «Зміна E-mail | Єдиний державний реєстр декларацій» перейти за вказаним посиланням, повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».
Звертаємо увагу, що у полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.
Більше роз’яснень можна знайти на офіційному веб-сайті НАЗК у розділі «Рекомендації при роботі з ЄДРД», — йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, «Судово-юридична газета» повідомляла, що Національне агентство з питань запобігання корупції роз’яснило порядок подання декларації після звільнення.
Крім того, ми писали, що затверджено нові форми е-декларації та повідомлення про зміни в майновому стані.
Додамо, у НАЗК також роз’яснили нюанси щодо розрахунку терміну користування об’єктами декларування.
Також нам стало відомо, що Національне агентство з питань запобігання корупції скасувало вимогу до суб’єктів декларування подавати декларацію у день звільнення.
Разом з тим, НАЗК роз’яснило деякі питання технічного характеру, які виникають у суб’єктів декларування під час роботи з Реєстром декларацій.