Кабмін на своєму засіданні 14 серпня схвалив план виконання Указу Президента № 558/2019 про електронні послуги. Про це повідомляє перший заступник голови Державного агентства з питань електронного урядування Олексій Вискуб на своїй сторінці в Facebook.
Зазначається, що чиновники почали проводити зустрічі з Мін’юстом, ДФС, ПФУ, Держгеокадастром та МВС, щоб забезпечити можливість українцям отримувати через е-кабінети доступ до своїх даних в базових реєстрах — майно, бізнес, земля, транспорт, податки, РАГС тощо.
«До речі, часто бачу в коментарях, що обмін між реєстрами призведе до неконтрольованого доступу невідомо кого до персональних даних. На жаль, це було раніше і ще є зараз. Але в системі Трембіта, яка запроваджує єдині підходи та правила до е-взаємодії, реалізовано ключовий принцип ЄС — громадянин має право знати, хто і на якій підставі запитував інформацію з реєстру про нього (крім винятків). Цю інформацію згодом ми також плануємо реалізувати в е-кабінеті громадянина», — зазначає Вискуб.
Відомо, що указ містить такі важливі завдання, як розвиток е-послуг (портал, е-кабінет, мобдодаток, е-оплата, пріоритетні е-послуги), е-ідентифікація (демографічний реєстр, верифікація даних про громадян, єдиний ідентифікатор) та аудит державних реєстрів.
Нагадаємо, раніше про основні кроки уряду у сфері інформаційних послуг «Судово-юридичній газеті» розповів перший заступник голови Державного агентства з питань електронного урядування України Олексій Вискуб.
Крім того, 22 травня запрацювала перша електронна взаємодія, реалізована в межах національної системи електронної взаємодії «Трембіта».
Також ми писали, як отримати довідку про несудимість онлайн.
Додамо, що в Україні з 1 серпня клієнти Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС зможуть отримати електронні довірчі послуги від надавача виключно на захищені носії ключової інформації.