Державна судова адміністрація України доручила Державному підприємству «Центр судових сервісі» забезпечення консультативної та дистанційної підтримки Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи. Про це розповів керівник апарату у Господарському суді Харківської області Олександр Поляков.
Наказом Державної судової адміністрацій України від 13 липня 2021 року «Про введення Контакт-центру органів судової влади та служби технічної підтримки користувачів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи в дослідну експлуатацію» запроваджено з 15 липня 2021 року в дослідну експлуатацію Контакт-центр органів судової влади та служби технічної підтримки користувачів Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, як складової центральної системи Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Державному підприємству «Центр судових сервісів» доручено забезпечити:
2.1) адрес та контактних телефонів судових установ, розкладу роботи та розкладу прийому громадян;
2.2) стану розгляду судових справ;
2.3) розрахунку судового збору та можливі способи його сплати та повернення судового збору;
2.4) надання інформації про перелік можливих державних установ, що надають правову (безкоштовну) допомогу в разі виникнення юридичних питань.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що ВС висловився щодо отримання доказів шляхом надання дозволу на проведення позапланової перевірки.
Крім того, ми повідомляли, чи визнається запис, зроблений на диктофон, допустимим доказом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.