15 червня 2021 року у Третьому апеляційному адміністративному суді відбулося засідання у справі за позовом ГО «Платформа Громадський контроль» до Виконавчого комітету Дніпровської міської ради щодо визнання протиправним та нечинним рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради року № 882 від 28 серпня 2020 «Про затвердження тарифів вартості паркування на майданчиках для платного паркування транспортних засобів у м. Дніпрі» та рішення Дніпровської міської ради від 2 вересня 2020 року № 90/60 «Про деякі питання щодо організації паркування транспортних засобів у м. Дніпрі». Деталі розповіли у пресслужбі суду.
Суть справи полягає у тому, що до суду першої інстанції звернулася ГО «Платформа Громадський контроль» та просила скасувати вищезазначене рішення у зв’язку з тим, що оскаржуване рішення не відповідає чинному законодавству України через порушення процедури його підготовки, розгляду та прийняття. Також була порушена процедура обговорення та оприлюднення рішення.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 5 квітня 2021 року позов ГО «Платформа Громадський контроль» щодо визнання незаконним та протиправним рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради року № 882 «Про затвердження тарифів вартості паркування на майданчиках для платного паркування транспортних засобів у м. Дніпрі» задоволено частково.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Дніпровська міська рада та Виконавчий комітет Дніпровської міської ради подали апеляційні скарги до Третього апеляційного адміністративного суду.
Під час судового засідання у Третьому апеляційному адміністративному суді представники Дніпровської міської ради та третьої особи - ТОВ «ПАРКТ СЕРВІС ГРУППЕ» зазначили, що пункт 3 рішення № 90/60 від 2 вересня 2020 року, який встановлює тариф на паркування в розмірі 10 гривень за годину, є тимчасовим та діє до прийняття нового рішення про встановлення тарифів.
Представники Дніпровської міської ради повідомили суд про те, що 3 червня 2021 року ДМР прийняла нове рішення «Про затвердження тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів у м. Дніпрі», яке регулює вартість паркування в різних зонах Дніпра.
На думку представників апелянта, згідно з пунктом 3 оскаржуваного рішення Дніпровської міської ради, рішення № 90/60 від 2 вересня 2020 року втрачає свою чинність.
Представники ГО «Громадський контроль» не погодилися з доводами Дніпровської міської ради та зазначили, що ні оскаржуване рішення, ні нове, яке прийняте 3 червня 2021 року, не проходило жодних дозвільних процедур, а тому є нечинним, незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Вислухавши пояснення сторін по справі, колегія суддів Третього апеляційного адміністративного суду погодилася з рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду, яким визнано протиправним та нечинним пункт 3 рішення Дніпровської міської ради № 90/60 від 2 вересня 2020 року «Про деякі питання щодо організації паркування транспортних засобів у м. Дніпрі».
А тому апеляційні скарги Дніпровської міської ради та Виконавчого комітету Дніпровської міської ради Третій апеляційний адміністративний суд залишив без задоволення, а рішення суду першої інстанції – без змін.
Також ми розповідали про особливості повідомлення учасників справи про дату, час та місце розгляду окремих категорій адміністративних справ: роз’яснення ТААС.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.