У зв’язку з відсутністю фінансування судів та відсутністю поштових марок Третій апеляційний адміністративний суд припиняє відправку поштової кореспонденції у судових справах. Про це інформує пресслужба суду.
Третій апеляційний адміністративний суд звертається до учасників судових процесів з проханням особисто отримувати судові рішення в приміщенні суду.
Також нагадуємо, що ознайомитися з датою призначення справи до розгляду можна на сайті Третього апеляційного адміністративного суду за посиланням.
У зв’язку з такою ситуацією Третій апеляційний адміністративний суд також наполегливо рекомендує зареєструватися в системі «Електронний суд» для отримання судових рішень через цю систему.
Для цього учасник судового процесу повинен зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу - «Електронний суд» (завести поштову скриньку електронного суду, яка розміщена на офіційному вебпорталі судової влади України). Далі потрібно подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді по конкретній справі, яку необхідно роздрукувати на офіційному вебпорталі судової влади України.
При цьому слід зазначити, що для отримання судового рішення по Вашій справі через систему «Електронний суд» необхідно зареєструвати заявку у цій системі до дати прийняття судом рішення.
Тобто судові рішення, які прийняті до реєстрації заявки, відправці через систему «Електронний суд» у зв`язку з обмеженням алгоритму роботи системи не підлягають.
Раніше ми інформували, що ТААС провів опитування щодо якості функціонування суду: чим найбільше незадоволені відвідувачі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.