У зв’язку з надходженням численних питань, які виникають при реєстрації юридичних осіб у підсистемі «Електронний суд», Державна судова адміністрація України нагадує алгоритм цієї реєстрації. Відповідне роз’яснення оприлюднила прес-служба ДСА.
Так, користування підсистемою здійснюється після початкової реєстрації та подальшої авторизації користувача у власному Електронному кабінеті, що знаходиться за посиланням.
У свою чергу, реєстрація Е-кабінету юридичної особи здійснюється з обов’язковим використанням кваліфікованої електронної печатки такої юридичної особи (КЕП), а не електронного підпису керівника чи іншої посадової особи установи.
Для початкової реєстрації юрособи в Електронному кабінеті підсистеми «Електронний суд» необхідно здійснити наступні кроки:
Зазначається, що у поле «Телефон» можна вносити дані, як номеру мобільного, так і номеру стаціонарного телефонів.
У ДСА наголошують, що функціонал підсистеми «Електронний суд» передбачає механізм автоматичного оповіщення користувачів про надходження до Електронного кабінету процесуальних документів, зміни стану розгляду судової справи чи про надходження інших документів у справі, шляхом надсилання відповідного повідомлення на вказану користувачем адресу електронної пошти.
Після завершення реєстрації, в Електронному кабінеті юридичної особи у розділі «Мої справи» автоматично будуть відображені всі матеріали судових справ, учасником яких є така юридична особа.
Для можливості представляти інтереси юридичної особи в судах з використанням підсистеми «Електронний суд», керівник такої юридичної особи (посадова особа, що має право розпоряджатись електронною печаткою) має уповноважити себе чи визначену ним особу (іншого працівника) шляхом надання засобами підсистеми «Електронний суд» такій особі (особам) довіреності в електронній формі (електронне доручення).
Створення та надання електронної довіреності здійснюється засобами підсистеми шляхом заповнення інтегрованої форми, в якій визначаються права довіреної особи (на перегляд документів, редагування, подання від імені юридичної особи документів, передоручення). При цьому, працівники, яким надається довіреність, мають бути попередньо зареєстровані в підсистемі та мати власні Електронні кабінети, як фізичні особи.
У власних Е-кабінетах працівників, одразу після отримання вказаних довіреностей, з’явиться функціональна можливість переглядати, редагувати чи подавати від імені юридичної особи документи до суду або вчиняти інші процесуальні дії в інтересах установи (залежно від наданого права).
У подальшому керівник юридичної особи ("власник електронної печатки") може відкликати довіреності, наприклад, у разі звільнення працівника або ж навпаки надавати нові довіреності іншим новопризначеним особам чи адвокатам. Крім цього, "власник електронної печатки" в Електронному кабінеті юридичної особи самостійно може переглядати всі дії, які вчинялися довіреними особами від імені юридичної особи.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що голова ДСА розповів, які проблеми виникли при створенні ЄСІТС.
Окрім того, ДП ІСС «Електронний суд» відновив важливу функцію отримання повідомлень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.