У зв’язку з відсутністю фінансування на оплату поштових послуг, Господарський суд Чернігівської області повідомляє про тимчасове припинення відправлення поштової кореспонденції учасникам судового процесу з 17 червня. Про це інформує прес-служба суду.
Задля своєчасного повідомлення про день та час засідань у суді просять використовувати альтернативні засоби для отримання інформації та процесуальних документів.
Видача процесуальних документів буде здійснюватися в канцелярії суду, направлятися засобами електронної пошти та через систему «Електронний суд».
Як повідомляла «Судово-юридична газета» виконавча гілка влади в особі уряду та міністерств поки даним питанням не занепокоїлася: переживають лише судді, а ДСА пише листи керівникам апаратів судів з проханням почекати. Раніше глава ДСА Зеновій Холоднюк пояснив, що дефіцит коштів обумовлений в тому числі підняттям тарифів «Укрпоштою».
Нагадаємо, голова ДСА розповідав, що наразі апарат судів фінансується за рахунок кандидатів у судді, однак грошей на майбутніх суддів не вистачить.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій