З 1 жовтня оформлення усіх лікарняних має відбуватись винятково з внесенням даних до електронної системи охорони здоров’я. Система е-лікарняних запрацювала з червня. Попередньо вже з 1 вересня усі медичні заклади мали перейти на оформлення е-лікарняних.
Передбачається створення електронного реєстру листків непрацездатності. Про мету реєстру йдеться у постанові Кабінету Міністрів № 328.
Реєстр ведеться з метою забезпечення накопичення, зберігання, обліку та використання інформації про сформовані (видані), продовжені листки непрацездатності для реалізації прав застрахованих осіб на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, оплату перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, а також для проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності.
Членкиня Української Гельсінської спілки з прав людини Ольга Семенюк розповіла про можливі переваги Реєстру.
«Реєстр може стати сучасним оперативним інструментом для обробки інформації про факти непрацездатності особи. Такий Реєстр не тільки забезпечить швидке та спрощене оформлення документів, але і більш високий рівень захисту персональної даних про особу (в тому числі щодо медичної інформації).
У той же час на адміністратора Реєстру покладається завдання забезпечити його якісну роботу та захисту від несанкціонованого отримання інформації сторонніми особами», - вказала юристка.
Раніше «Судово-юридична газета» писала про електронний суд та пов’язані з ним актуальні проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи реформування.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.