Кабмін затвердив Положення про Реєстр кваліфікацій.
Реєстр кваліфікацій — автоматизована система збирання, оброблення, зберігання та захисту інформації про кваліфікації, про присвоєні/підтверджені професійні кваліфікації, про кваліфікаційні центри, експертів з акредитації кваліфікаційних центрів, іншої інформації, визначеної цим Положенням, для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб.
Розпорядником Реєстру від імені держави є Національне агентство кваліфікацій. Розпорядник Реєстру є володільцем відомостей, які містяться в Реєстрі.
Адміністратором Реєстру є секретаріат Національного агентства кваліфікацій.
Метою Постанови в Уряді називають врегулювання порядку створення і ведення Реєстру кваліфікацій для задоволення потреб юридичних та фізичних осіб, роботодавців, органів влади в оперативному отриманні відомостей про кваліфікації, способи набуття та присвоєння кваліфікацій.
Наразі інформація у сфері кваліфікацій потребує систематизації та створення єдиної бази даних, яка дозволить її впорядкувати та використовувати при розробці нових кваліфікацій, професійних стандартів, у питаннях визнання результатів неформального та інформального навчання тощо.
Функціями Реєстру є інформування про:
Реєстр складається з відомостей, які вносяться до нього, а саме про:
Кваліфікаційні центри вносять щомісяця не пізніше 20 числа до Реєстру такі відомості про присвоєні/підтверджені професійні кваліфікації:
Усі відомості, що містяться в Реєстрі, крім персональних даних та інформації з обмеженим доступом, є відкритими.
Безоплатний і вільний доступ до Реєстру здійснюється через вебсайт розпорядника Реєстру.
Суб'єкт, уповноважений на затвердження професійних стандартів, забезпечує подання професійного стандарту протягом п'яти робочих днів після його затвердження розпоряднику Реєстру у форматі, закритому для редагування. Подальше внесення всіх відомостей стосовно професійного стандарту здійснюється адміністратором Реєстру.
Також за бажанням розробника професійного стандарту забезпечується можливість внесення відомостей щодо такого стандарту з використанням програмних інтерфейсних засобів автоматичного подання відомостей реєстраторами.
У разі порушення встановленого строку внесення відомостей до Реєстру реєстратор, якщо інше не визначено розпорядником Реєстру, додатково вносить до Реєстру інформацію про причини такого порушення з накладенням удосконаленого електронного підпису керівника реєстратора. Якщо порушення встановленого строку становить більше 30 календарних днів, внесення відомостей до Реєстру здійснюється за погодженням із розпорядником Реєстру, сформованим у Реєстрі з накладенням удосконаленого електронного підпису відповідального працівника розпорядника Реєстру за результатами розгляду причин порушення строку.
Раніше заступник Міністра юстиції розповів, навіщо розширювати права приватних виконавців.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.