Комітет з питань освіти науки та інновацій на своєму засіданні підтримав проект закону про внесення змін до деяких законів України щодо використання майна ліквідованих комунальних закладів середньої освіти у сільській місцевості (реєстр. № 5230 від 12.03.2021, н.д.Н.Піпа, С.Бабак, І.Кириленко, С.Колебошин та інші).
Новації
Законопроектом пропонується внести зміни до частини шостої статті 2 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» щодо уточнення оренди рухомого та нерухомого майна, що належить закладам середньої освіти, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України «Про освіту» та Законом України «Про повну загальну середню освіту».
Відносини оренди рухомого та нерухомого майна, що належить закладам середньої освіти, регулюються цим Законом з урахуванням особливостей, передбачених Законом України «Про освіту» та Законом України «Про повну загальну середню освіту».
Також законопроектом передбачені зміни до частини другої статті 61 Закону України «Про повну загальну середню освіту».
Майно, у тому числі земельні ділянки ліквідованих державних, комунальних закладів загальної середньої освіти або тих, діяльність яких зупинена, відповідно до рішення засновника, за винятком майна ліквідованих комунальних закладів середньої освіти у сільській місцевості, може бути використане виключно для забезпечення здобуття освіти, надання послуг у сфері соціального захисту, культури та охорони здоров’я, у тому числі на засадах державно-приватного партнерства. Щодо такого майна, в тому числі майна ліквідованих комунальних закладів середньої освіти у сільській місцевості, не можуть вчинятися будь-які дії, наслідком яких може бути припинення державної (комунальної) власності на таке майно.
Майно, відповідно до рішення засновника, не може бути предметом застави, стягнення, джерелом погашення боргу.
Кошти, отримані від оренди майна ліквідованих комунальних закладів середньої освіти у сільській місцевості, використовуються виключно на освітні потреби.
При цьому частина членів комітету висловила застереження, аби даний законопроект не став інструментом закриття шкіл для заробляння грошей.
Також депутати підтримали проект Закону про внесення змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорт» (щодо впорядкування діяльності спортивних клубів і спортивних федерацій та уточнення деяких положень) (реєстр. № 5164 від 26.02.2021, КМУ).
Законопроектом передбачається:
визначити повноваження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері фізичної культури і спорту, та центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки в частині фізичного виховання та розвитку спорту в системі освіти;
визначити на державному рівні платформи реалізації актів, підписаних Україною, зокрема Конвенції Ради Європи проти маніпулювання спортивними змаганнями та Міжнародної конвенції про боротьбу з допінгом у спорті;
розширити права спортивних клубів як суб’єктів фізичної культури і спорту, що надають різноманітні фізкультурно-спортивні послуги різним групам населення тощо.
Окрім того, депутати підтримали проект Закону про внесення змін до статті 11 Закону України «Про державні нагороди України» (реєстр. № 5327 від 02.04.2021, КМУ).
Проектом акта пропонується внести зміни до частини другої статті 11 Закону України «Про державні нагороди України», які стосуються перейменування Державної премії України в галузі науки і техніки в Національну премію імені Бориса Патона, а також приведення термінів у відповідність до законів України.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що профільний комітет Ради затвердив Концепцію реформи юридичної освіти.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.