Наприкінці минулого року, 29 грудня 2020-го, набули чинності зміни до Кваліфікаційних вимог до державного реєстратора, відповідно до яких спеціальна перевірка діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не буде проводитись у випадках переведення з посади державного реєстратора на іншу посаду державного реєстратора в межах одного суб'єкта державної реєстрації чи переведення з посади державного реєстратора на іншу посаду державного реєстратора у зв'язку з реорганізацією або ліквідацією суб'єкта державної реєстрації, передачі або делегування повноважень і функцій від одного суб'єкта державної реєстрації до іншого.
«З огляду на реалізацію реформи адміністративно-територіального устрою України, такий крок забезпечить оперативне переведення нині діючих державних реєстраторів до нових об’єднаних територіальних громад — виконавчих органів сільських, селищних чи міських рад, районних державних адміністрацій, що є необхідною умовою для доступності, стабільності та своєчасності надання адміністративних послуг.
Ні про яке пониження планки професійних вимог до осіб, які здійснюють функції у сфері державної реєстрації нерухомості і бізнесу, чи перегляд кола суб’єктів державної реєстрації, і тим паче відновлення діяльності комунальних підприємств, не йдеться. Ще більше року тому Міністерство юстиції України відмовилось від функціонування інституту так званих акредитованих суб’єктів, анулювавши раз і назавжди доступ до реєстрів реєстраторам комунальних підприємств, які вчиняли найбільшу кількість «реєстраційних» порушень.
До новостворених суб’єктів державної реєстрації за спрощеною процедурою (без проведення спеціальної перевірки) будуть працевлаштовані лише реєстратори, які нині працюють, які сумлінно і професійно здійснюють свої повноваження», - повідомила заступник міністра юстиції Ольга Оніщук.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.