Міністерство охорони здоров’я України запровадило новий сервіс надання віддалених консультацій. Проконсультуватися з лікарями щодо запитань, пов'язаних із коронавірусом, можна телефоном. Через сервіс також можна викликати мобільну бригаду.
Сервіс працює на базі Національного контакт-центру із питань протидії поширенню COVID-19.
Проте, Мінздрав попереджує, що сервіс не замінює собою амбулаторне лікування або консультації сімейного лікаря.
За словами Міністра охорони здоров’я Максима Степанова наразі контакт-центром МОЗ вже надано більше 350 медичних консультацій.
Планується з часом розширювати перелік лікарів, які консультуватимуть громадян через вищезазначений контакт-центр.
«Орієнтуючись на запити, які надходять до контакт-центру МОЗ, ми постійно розширюємо його можливості та перелік послуг, які можна отримати за допомогою наших операторів. Багато питань, які вже опрацював контакт-центр, було пов’язано з потребою громадян саме в медичних консультаціях. Через це з метою надання віддаленої консультативної допомоги МОЗ вирішило залучити до роботи в контакт-центрі медичних працівників», — під час щоденного брифінгу повідомив міністр охорони здоров’я Максим Степанов.
«Ситуації бувають різні — хтось не має сімейного лікаря, а хтось не може йому додзвонитися. Зараз у постійному режимі ми аналізуємо оброблені контакт-центром запити задля розширення переліку фахівців, які надаватимуть віддалені консультації. Наше головне завдання — надати ефективну, швидку та якісну допомогу всім, хто звернувся в контакт-центр МОЗ із питаннями щодо COVID-19», — підбив підсумки Міністр.
Раніше КАС повідомив про відсутність строків для звернення до суду у спорах про невиплату пенсій
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.