Відповідно до результатів моніторингу політичної реклами у Facebook за серпень 2020 року, яку проводила громадянська мережа «ОПОРА», політики та політичні партії минулого місяця розмістили у фейсбуці 20930 дописів, що майже вдвічі більше за кількість політичної реклами за липень. Разом з цим, 4695 рекламних дописів мали охоплення більше 1 мільйона користувачів, а ще 4052 дописи — від 500 тисяч до 1 мільйона.
За інформацією «ОПОРИ», послугами реклами у соціальній мережі скористалися 2139 сторінок. При цьому, 6 сторінок-замовниць політичної реклами увійшли до ТОП-10 рекламодавців місяця в Україні, витративши разом 70 878 доларів. Найбільшими політичними рекламодавцями стали Політична партія «За майбутнє», «Слуга Народу», «НАШ КРАЙ», «Перемога Пальчевського» та «Издание Лица». Загальні витрати на рекламу за серпень склали близько 500 тисяч доларів.
Найбільшу увагу замовники політичної реклами приділили Дніпропетровській області — на її території транслювалося 16,7% всієї реклами. За нею йдуть м.Київ, Львівська, Вінницька та Полтавська області із 11,5%, 8,7%, 5,3% та 5,2% відповідно. Найбільш цільовою аудиторією реклами є жінки від 35 до 44, на яких припало 13,4% всіх переглядів політичної реклами.
«До офіційного старту виборчого процесу та набуттям партіями та кандидатами статусу суб'єктів виборчого процесу реклама в інтернеті, зокрема у соціальних мережах, не може вважатися передвиборною агітацією. Однак сьогодні рекламу партій, що розміщується в мережі Інтернет, ми можемо назвати політичною рекламою згідно з вимогами статті 1 Закону України “Про рекламу”. Витрати на таку рекламу повинні відображатися у фінансовій звітності політичних партій, які вони щоквартально надсилають до НАЗК», — зазначають укладачі дослідження.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.