Як отримати дані про набутий страховий стаж та відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні

17:18, 25 июня 2022
В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить потрібні дані.
Як отримати дані про набутий страховий стаж та відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні
Джерело фото: business
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону. Про це повідомляє ПФУ.

«Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування», - кажуть у Пенсійному фонді України.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.

Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Запит на отримання електронних документів»

Заповнити поля запиту, обравши у полі «Тип звернення» – «Витяг з РЗО» та натиснути «Відправити до ПФУ».

Відповідь на звернення – у розділі «Мої звернення» (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

Також ми повідомляли, що як подати відомості про трудову діяльність для створення електронної трудової книжки: роз’яснення.

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

 

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Марина Оздоба
    Марина Оздоба
    суддя Святошинського районного суду міста Києва