Національна служба здоров'я України розповіла, що робити, коли в електронній системі охорони здоров’я є кілька медичних карток пацієнта, і запис про вакцинацію внесли до неактуальної або задубльованої картки.
Дійсно, така проблема може статись. Через те, що медичні працівники замість того, щоб оновлювати інформацію про пацієнта в діючій картці в електронній системі охорони здоров'я, реєструють людину як нового пацієнта і відтак створюють дублікати карток. Наприклад, пацієнт до 14 років був зареєстрований за свідоцтвом про народження, а потім отримав паспорт. Замість того, щоб актуалізувати дані, лікар створив новий запис про людину як про нового пацієнта.
В такому випадку, перше, що потрібно зробити пацієнту - переконатись, що це дійсно так. Це можна дізнатись у свого сімейного лікаря, або у оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Друге - потрібно подати офіційне звернення до НСЗУ про об'єднання реєстраційних даних.
Відеоінструкція НСЗУ.
Також «Судово-юридична газета» писала, що робити, якщо COVID-сертифікат не підтягується.
Крім того, ми повідомляли про те, що в Україні тестують COVID-сертифікати на підставі ПЛР-тестів у Дії.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, щоб бути в курсі найважливіших подій.