COVID-сертифікат не підтягується: що робити у такому випадку

17:45, 2 ноября 2021
Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення.
COVID-сертифікат не підтягується: що робити у такому випадку
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Національна служба здоров’я України повідомляє, що COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка — неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини абощо. У такому випадку потрібно звернутися до пункту, в якому робили щеплення.

«Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення», - кажуть у Нацслужбі.

Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо.

Якщо вакцинацію проводив сімейний лікар у вашій амбулаторії, потрібно звертатися до нього.

Якщо ви щеплювалися в пункті масової вакцинації, у вашій пам’ятці про щеплення є прізвище та місце роботи лікаря, який вносив у систему ваші дані — зверніться туди. Обов’язково потрібно взяти із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

Також «Судово-юридична газета» писала, що в Україні тестують COVID-сертифікати на підставі ПЛР-тестів у Дії.

Додамо, що ми повідомляли про промокод на таксі за щеплення від коронавірусу: що пропонують українцям.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Youtube Право ТВщоб бути в курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Михайло Слободін
    Михайло Слободін
    суддя Східного апеляційного господарського суду
  • Михайло Новіков
    Михайло Новіков
    член Комітету Верховної Ради України з питань правової політики