Медичні заклади в Україні почали переходити на новий процес формування електронних листків непрацездатності. Поступовий перехід розпочався 4 червня і триватиме до 1 вересня. Деталі повідомили в Національній службі здоров’я.
Після 1 вересня створення медичних висновків про тимчасову непрацездатність, як основи для електронного листка непрацездатності, буде обов’язковим для усіх медичних закладів, у яких є ліцензія на медичну практику. Незалежно від того, чи має заклад договір з Національною службою здоров’я України.
Пацієнтам більше не доведеться нести на роботу паперовий листок непрацездатності, щоб зафіксувати факт тимчасової непрацездатності. А роботодавці бачитимуть необхідну інформацію про те, що їхні працівники були непрацездатні в особистому електронному кабінеті на порталі Електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для лікаря це зменшить кількість паперової роботи. Лікар займається лише медичною частиною і не заповнює жодної адміністративної інформації про роботодавця. Всі необхідні дані додаються автоматично.
Перші електронні лікарняні заклади виписали уже 4 червня. Як відбувається перехід, залежить від технічної спроможності конкретного медзакладу. Якщо медична інформаційна система, яку використовує медичний заклад, успішно пройшла тестування функціоналу електронних медичних висновків про тимчасову непрацездатність, медзаклад зобов’язаний цей функціонал використовувати. Тобто заклад повністю переходить на електронні лікарняні і паперові створювати вже не може.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Президент доручив визначити точні строки виплат за карантин, лікарняних та декретних.
Додамо, що Зеленський підписав закон про відновлення виплати лікарняних.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.