21:00, 15 октября 2019
До ПФУ в середньому надходить 55,5 тисяч дзвінків щомісяця.
Понад пів мільйона громадян звернулись до контакт-центру Пенсійного фонду України з початку року. Про це повідомляється на сторінці ПФУ у Facebook.
Оператори контакт-центру за 9 місяців 2019 року прийняли понад пів мільйона дзвінків від громадян. А це в середньому 55,5 тисяч дзвінків щомісяця.
У повідомленні йдеться про те, що найбільше цікавило громадян:
- процес дистанційного подання документів для призначення пенсій за принципом «один дотик» через веб-портал електронних послуг Фонду;
- поновлення виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам за місцем фактичного перебування;
- питання щодо визначення права, порядок подання та терміни розгляду документів для призначення пенсії
- порядок проведення перерахунку пенсій;
- порядок реєстрації на вебпорталі Фонду;
- користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи;
- порядок отримання довідок ОК-5 та ОК-7;
- подання звітності про сплату єдиного соціального внеску.
Нагадаємо, що «Судово-юридична газета» повідомляла, що ПФУ проводить масову перевірку отримувачів соцдопомоги.
Крім того, ми писали, що у ПФУ зробили важливу заяву щодо індексації пенсій.
Також відомо, що Пенсійний фонд примушує деяких українців повернути «зайві» виплати.