В Україні 20 липня компанія Glovo реструктуризувала бонусну систему при формуванні доходу кур’єрів, однак працівники самостійно обирають, чи прийнятні ті чи інші умови, і можуть відключитися від платформи у будь-який момент.
Так у Glovo коментують акцію протесту, яку організували кур’єри сервісу доставки, вимагаючи поліпшення умов праці, пише Економічна правда.
«Наразі дохід кур’єра формується таким чином: нараховується базовий дохід та бонуси. За кожне виконане замовлення кур’єр отримує базовий дохід. Бонуси нараховуються за певну кількість виконаних замовлень», — коментують у Glovo.
При цьому в компанії поясняють, що розмір бонусів може змінюватися, і про це кур’єрів попереджають на онбординг сесіях при підключенні до платформи.
В компанії також наголошують, що кур’єрів завжди інформують про введені зміни на щотижневих інформаційних сесіях і через інші канали комунікації. «Glovo — вільна платформа, котра об’єднує партнерів, кур’єрів і користувачів. Усі кур'єри самостійно обирають, чи прийнятні ті або інші умови для них на сьогоднішній день, та мають можливість відключитися від платформи у будь-який момент», — зазначили у компанії.
Нагадаємо, що «Судово-юридична газета» повідомляла про те, що невідомі вимагали та отримали $100 тисяч від посадовця Мінекології.
Крім того, ми писали, що Київський суд обрав запобіжний захід екс-чиновнику ОДА.