У вівторок, 27 квітня, Верховна Рада прийняла за основу проект Закону «Про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу» щодо реклами електронних сигарет і рідин, що використовуються в електронних сигаретах». Законопроект зареєстровано за № 4212.
Законопроектом пропонується внести зміни до статті 22 Закону «Про рекламу», якою регулюється реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, поширивши її дію на електронні сигарети і рідини, що використовуються в електронних сигаретах.
Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики, визначений головним з опрацювання законопроекту, пропонує під час доопрацювання законопроекту до другого читання поширити дію статті 22 Закону «Про рекламу» також на тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням та пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння.
У свою чергу, нардеп Юлія Гришина представила невтішну статистику щодо куріння е-сигарет серед молоді.
«Понад 70% підлітків вважають, що куріння електронних сигарет - це повністю безпечно або набагато безпечніше, ніж куріння звичайних. А шкідливо, адже і те, і інше», — зазначила Гришина.
Детальніше із законопроектом можна ознайомитися у матеріалі «Судово-юридичної газети» за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.