На календарі 22 червня, але на парковці і в транспортному потоці ледь не кожен п’ятий автомобіль зустрічається на зимових шинах. Однак мало хто знає, що зимові шини не розраховані на їзду при високих плюсових температурах.
Основні загрози їзди в спеку на зимових шинах:
Автомобіль на зимових шинах гірше реагує на повороти керма, особливо в екстремальних ситуаціях. Обумовлено це особливостями малюнка протектора і використовуваної гумової суміші, які надають протектору значну деформованість, а отже, уповільнення реакції при поворотах керма. Виходячи з цього, на зимовій гумі не слід використовувати «літній» стиль їзди і необхідно дотримуватися менш швидкісного стилю водіння, особливо на трасах.
М’яка зимова шина не забезпечує влітку настільки короткого гальмівного шляху, як літня. Тож, заощадивши на «перевзуванні» авто, принаймні не зловживайте швидкою їздою і тримайте запас дистанції до авто, що попереду.
Зношені зимові шини, які залишають «дотирати» на літо, часто мають малу (до 4 мм) залишкову глибину протектора. Через це покришка стає небезпечною при їзді в дощ або при проїзді калюж. Адже мала глибина протектора не забезпечує боротьбу з акваплануванням. У таких умовах колесо фактично спливає над водою, і машина втрачає управління.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, які автомобілі найкращі для сімейних поїздок.
Також ми повідомляли, що авторинки знову просіли. Знизилися продажі нових автомобілів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.