Фахівці наголошують, що для літніх шин межа становить 1,6 міліметрів залишкової глибини протектора, а для зимових (або всесезонних) – 4 міліметри. Про це повідомляється на сайті Мashyna.
Сучасні літні покришки можуть проїхати від 40 000 до 70 000 км в залежності від манери водіння і характеристик машини. Даний пробіг на літніх шинах середньостатистичний водій авто наїжджає за 2-3 сезони. Також знос має на увазі не тільки зменшення глибини протектора. За мільйони циклів деформації порушуються міцність каркаса і його зчеплення з шарами гумової суміші. Словом, кожні 2-3 роки потрібно купувати новий комплект шин.
У разі пошкодження однієї з шин і відносно великому загальному пробігу комплекту потрібно також задуматися про його заміну. Ну або про придбання хоча б пари нових покришок, які при будь-якому типі приводу слід встановити на передню вісь.
Деякі власники авто проїжджають в рік всього кілька тисяч кілометрів. Це не означає, що шини прослужать вам декілька десятків років. Як правило, експлуатаційний термін служби шин легкових авто становить п’ять років з моменту виготовлення.
Зимові шини «живуть» набагато менше. Вони практично завжди виходять з ладу по зносу бігової доріжки, адже протектор нової шини – це 7-8 міліметрів, а робочої висоти залишається всього лише 3-4 міліметри. Якщо гума шипована, то при такому зносі залишається зовсім небагато металевих елементів, і шина не забезпечить безпеку при їзді по зимовій дорозі. Також, не тільки шиповки, але і «липучки» при такому ступені зносу теж втрачають більшу частину своїх можливостей. Реальний ресурс зимових шин рідко перевищує 30 000 кілометрів.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що названий самий надійний автомобіль, який рідко ламається.
Також ми публікували ТОП-10 найгірших авто, від яких власники прагнуть позбутися якнайшвидше.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.