Німецька компанія Audi створила соціальну рекламу, яка має поширювати інформацію про заходи безпеки під час пандемії коронавірусу.
У представленому ролику чотири кільця логотипу Audi розходяться, але, звісно, це зроблено лише в рамках соціального проекту. Логотип, який існує з 1932 року та отримав деякі зміни у 2009-му, залишиться без змін.
Турецьке відділення Audi опублікувало в Instagram відео, на якому, окрім розходження кілець, написано повідомлення «mesafeyi koruyalim», що в перекладі означає «збережемо дистанцію».
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що режим надзвичайної ситуації запроваджено по всій території України на 30 днів.
Також у Запоріжжі вводять надзвичайний стан через коронавірус.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.