Водіям на замітку: чому не можна купувати шини з Європи

19:57, 17 февраля 2020
Експерти розповіли, чим небезпечна стара гума насправді.
Водіям на замітку: чому не можна купувати шини з Європи
Следите за актуальными новостями в соцсетях SUD.UA

Останнім часом водії змушені часто вдаватися до покупки уживаних покришок. Дана галузь набирає обертів на українському шинному ринку. Тисячі вживаних покришок везуть з Європи на територію нашої країни. Здебільшого вони мають пристойний вигляд і привабливу вартість. Але автомобільні експерти навели п'ять причин, чому не варто купувати використану раніше гуму.

Відсутність будь-якої гарантії

Більшість продавців б/у шин не пропонують своїм клієнтам гарантію на реалізовану продукцію. У зв'язку з цим навіть при наявності серйозних проблем з балансуванням, вам навряд чи вдасться повернути або обміняти куплений товар.

При покупці нових коліс водій має можливість отримати розширену гарантію від виробника + гарантію на заводський брак від магазину + чек. Завдяки цьому споживач отримує максимальну ступінь захищеності і має можливість повернути або обміняти товар відповідно до чинного законодавства.

Приховані дефекти

Навіть ідеально рівне і майже незношене колесо може приховувати в собі серйозні дефекти. Експлуатаційні показники такої шини можуть розчарувати або наразити на небезпеку водія і його пасажирів. Існує величезна кількість дефектів, які неможливо розгледіти при візуальному огляді. Крім того, продавці старих коліс прикладають максимум зусиль для приховання і маскування подібних проблем. Наприклад, надрив ниток каркаса можна виявити тільки при наявності рентгенівського апарату.

Умови зберігання

Купуючи використані шини потрібно пам'ятати, що попередній власник не тільки катався на них, а й зберігав їх. Найчастіше європейські водії здають поношені або пошкоджені покришки в утилізацію, а вже звідти вони потрапляють на українські ринки. Тільки залишається здогадуватися, в яких умовах і як зберігалася і транспортувалася гума.

Знос

Всі поношені покришки мають певний відсоток стертого протектора. Якщо висота блоків у нових шин зазвичай становить 8-10 мм, то «бувалі» колеса зазвичай продаються з висотою протектора в 5-6 мм. А це означає, що термін використання шин виявиться істотно нижче, ніж у аналогічного, але нового продукту. Крім того, поношені покришки можуть мати нерівномірний знос.

Як правило, б/у гума має вже «почесний» вік, а разом з ним і проблеми з розсохлим протектором, боковинами, дрібними тріщинами і прискореним процесом зносу робочої поверхні.

Застарілі моделі

Відпрацьовані шини - моделі минулих років, які вже давно неактуальні і технічно застаріли. Технології розробки та виробництва гуми не стоять на місці, щороку з'являються нові, більш сучасні моделі. Рецептура і склад гумової суміші також знаходиться в постійному пошуку ідеальних пропорцій і компонентів.

Найкраще надавати перевагу актуальним новинкам, які подарують вам безпеку і комфорт на тривалий час.

Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що для автомобілів з ГБО запровадять спеціальний техогляд

Також ми писали про список уживаних автомобілів, які можна продати із рекордною швидкістю.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.

XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Telegram канал Sud.ua
XX съезд судей Украины – онлайн-трансляция – день первый
Главное о суде
Сегодня день рождения празднуют
  • Михайло Слободін
    Михайло Слободін
    суддя Східного апеляційного господарського суду
  • Михайло Новіков
    Михайло Новіков
    член Комітету Верховної Ради України з питань правової політики