Деякі автовласники намагаються частіше змінювати автомобіль, продаючи старий на вторинному ринку. Проте автомобільні експерти назвали 8 особливостей різних машин, які ускладнять процес перепродажу транспортного засобу. Про це повідомляє «UAmotors».
Машини, у яких видно виразні ознаки кузовного ремонту або корозії, закономірно будуть продаватися гірше, так як далеко не всі власники захочуть відразу після покупки возитися з ремонтом, навіть при наявності зниженої ціни. А про наслідки іржі в майбутньому навіть і говорити не доводиться.
Найчастіше з таксомоторного парку реалізуються машини, які мають дуже великий пробіг і знос деталей. В середньому, для таксі характерний пробіг від 200 тис. До 400 тис. км. Звідси висновок, що і двигун таких машин буде вже на межі своїх можливостей.
Наприклад, марка Suzuki продає свої автомобілі за вищою вартістю, ніж інші компанії в цьому класі і з подібним обладнанням. Також можуть бути випадки, коли власник купив новий автомобіль в топової комплектціі, а потім йому складно продати його на вторинному ринку, так як значно знижувати ціну у власника немає бажання.
Так, існує стійка думка серед автовласників, що варіатори і «роботи» краще купувати тільки, якщо вони знаходяться на гарантії. Проблеми можуть початися вже з 40-70 тис. км пробігу. Тому багато моделей, оснащені даними видами трансмісії, набагато гірше продаються своїх побратимів в такому ж класі, але з класичної АКПП або «механікою».
Якщо, наприклад, в Європі нікого не бентежать дизельні автомобілі, то в Украні їх навпаки не люблять через сумніви в якості «солярки» на АЗС. Також можуть бути складності при перепродажі і з турбованим двигунами, а також з силовими агрегатами, чий обсяг перевищує 3,0 літра.
Наприклад, в Україні до цих пір існує стереотип, що китайські автомобілі не такі якісні, як машини з інших країн. І цей стереотип дуже складно подолати, тому автомобілі китайських виробників будуть гірше продаватися на «вторинці».
Так, в масовому сегменті найгірше на вторинному ринку продаються зовсім бюджетні комплектації: з найменшим мотором, без кондиціонера та інших найпростіших опцій. При цьому складно буде продати і топову версію з масового сектора, враховуючи що більшість покупців в цьому сегменті орієнтуються на невисоку ціну.
Наприклад, «заряджені» версії Ford RS раскупаються добре, навіть з великим пробігом. Це саме можна сказати і до спортивних версіями Nissan . А ось рідкісні марки DS і Genesis буде складніше реалізувати на вторинному ринку. Також буде нелегко перепродати і автомобілі, оснащені гібридними силовими агрегатами, до яких в Україні поки насторожене ставлення.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що для автомобілів з ГБО запровадять спеціальний техогляд.
Додамо, у 2019 обсяг ринку автогазу збільшився на 11,1% в порівнянні з 2018 роком. Обсяг ринку автогазу в тоннах становив 2,03 млн тонн, а бензину — 1,95 млн т.