Для технічого стану автомобіля дуже важливо, наскільки правильно водій обслуговує машину, проводить її плановий ремонт і правильно експлуатує, не перевантажуючи двигун з коробкою передач.
Стало відомо, які неприпустимі помилки роблять водії:
Про необхідність прогріву автомобіля завжди розпалюються запеклі суперечки. Хтось стверджує, що така процедура була необхідна лише на старих Жигулях, тоді як нові машини, в яких використовуються якісні масла, такого прогріву не потребують. Однак, в дійсності, навіть при використанні дорогого синтетичного мастила, забезпечити правильну роботу мотора можна лише в тому випадку, коли добре прогріта технічна рідина, а всі вузли в АКПП і двигуні знаходяться в своїй оптимальній температурі.
Саме тому більшість фахівців все ж рекомендують проводити прогрів двигуна, причому виконувати таку процедуру слід не тільки взимку, але і влітку. Правильний прогрів зазвичай займає 2-3 хвилини, а після початку руху не слід відразу ж сильно піднімати обороти двигуна, лише коли масло і охолоджуюча рідина вийдуть на свою робочу температуру, можна вже експлуатувати авто на повну.
Якщо відкрити інструкцію до будь-якого автомобіля, то в ній вказується, що автовиробник буде рекомендувати виконувати масляний сервіс в двигуні кожні 15 тисяч кілометрів. Але в реальності міняти в моторі масло слід куди частіше, особливо, якщо машина експлуатується в місті, то таку роботу слід проводити на пробігу близько 8 тисяч кілометрів. Це дозволить попередити закоксовку масляних каналів, а двигун буде завжди захищений від зносу.
Те ж саме відноситься і до автоматичних і механічних коробок передач, в яких масло слід міняти кожні 50-70 тисяч кілометрів. На нових автомобілях самостійно виконати таку процедуру досить важко, потрібно звертатися в спеціалізовані сервісні центри, де вам проведуть всю таку роботу буквально за кілька годин, і в подальшому у вас будуть повністю виключені будь-які проблеми при експлуатації двигуна і КПП.
Охолоджуюча рідина в процесі експлуатації може втрачати свої властивості, особливо, якщо вона не змінювалася протягом 3-5 років і більше. У подібному випадку в ній з’являється осад у вигляді пластівців, які забивають радіатор. У підсумку, з’являється перегрів, а всередині мотора може утворитися корозія. Все що необхідно буде зробити, щоб попередити поломку силового агрегату, це раз на два роки міняти антифриз, використовуючи якісну охолоджуючу рідину.
Тиск в колесах не постійний, ніпель може банально пропускати повітря або ж в залежності від температури повітря в шинах може змінювати свій обсяг. Необхідно регулярно раз на місяць перевіряти тиск в колесах, що дозволить забезпечити оптимальні показники витрати палива, попередити погіршення комфорту керування автомобілем, виключаючи швидкий знос протектора покришок.
Необхідно взяти собі за правило раз на півроку навідуватися в сервіс і проводити профілактичний огляд автомобіля на підйомнику. Це дозволить замінити елементи підвіски, які вийшли з ладу, попередивши при цьому появу серйозних несправностей. Пам’ятайте про те, що куди простіше усунути різні несправності, як тільки вони з’явилися, ніж в подальшому міняти вже половину підвіски і не ремонтувати двигун.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що ДМС відкрила новий онлайн-сервіс для декларування автомобілів, які ввозяться до України.
Нагадаємо, ми повідомляли, як відновити права онлайн та скільки коштує послуга.