З метою підвищити рівень безпеки на дорогах в Україні вже можна передбачати протизасліплювальні екрани на розділювальних смугах трас. Відповідна норма міститься у нових змінах у ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Норми набрали чинності 1 вересня поточного року і розповсюджуються на будівництво нових, а також реконструкцію та капремонт існуючих автодоріг.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
«Використання протизасліплювальних екранів допоможе зменшити аварійність на дорогах у темний час доби. Як свідчить досвід європейських країн, після встановлення протизасліплювальних екранів кількість ДТП там зменшилася у середньому на 25%. Тому, щоб підвищити безпеку на наших дорогах, у нових змінах у ДБН ми передбачили можливість влаштування протизасліплюваних екранів на розділювальних смугах трас», — зазначив Лев Парцхаладзе.
У повідомленні йдеться, що протизасліплювальні дорожні екрани встановлюються на роздільних смугах неосвітлених ділянок доріг з двостороннім рухом для того, щоб захистити учасників дорожнього руху від світла фар зустрічного авто або від стаціонарного освітлення об’єктів.
Ці конструкції також перешкоджатимуть пішоходам перехід дороги в непередбачених для цього місцях.
З метою безпеки та зменшення травматизму такі конструкції виготовлені із поліетилену.
Відповідно до змін, протизасліплювальні екрани повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 «Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови».
Нагадаємо, що «Судово-юридична газета» повідомляла про те, що пропонують у Комітеті з питань транспорту та інфраструктури.
Крім того, ми писали про рішення КЦС ВС щодо відшкодування шкоди, завданої неналежною організацію дорожнього руху.
Також відомо, чим відрізняється огляд автомобіля від експертного дослідження ТЗ.