Якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку, у той час, коли діє електронна трудова книжка, чи можливо це робити. Відповідь надало Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці.
Так, починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Впровадження електронних трудових книжок до 10 червня 2026 року, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Правила заповнення трудових книжок, визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку, регулюються постановою КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.93 № 301 тому, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку необхідно заповнювати.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.