Тунель на аварійній ділянці на синій лінії Київського метрополітену «розкриють», щоб подивитися як його будували. Про це повідомив керівник столичного метро Віктор Брагінський в інтерв'ю «LB».
Зараз науковці проводять вишукувальні роботи: геологію, геодезію. Працюють над встановленням причин, чому така ситуація склалася раптово.
Як зазначив Брагінський, перші тріщини саме на ділянці з'єднання тунелів з'явилися після трьох місяців роботи цієї гілки метрополітену — у березні 2011-го.
Метрополітен міг впоратися з ними самостійно. Однак на початку грудня ситуація погіршилася раптово.
Брагінський пояснив, що якщо в тунелі з'являється тріщина, служба цю тріщину ліквідовує, тунель працює у звичайному режимі. Але коли з’явилася одна, її ліквідували, а поруч ще три-чотири одночасно намітилися — оце вже фактор раптовості.
«Багато тріщин з'явилося одночасно, і наші служби самостійно не могли зупинити їх. Після того, як розкриють котлован і ми зможемо добратися до тунелю з поверхні, побачимо, чи є там гідроізоляція, чи є хімзакріплення ґрунтів тощо», - розповів керівник столичного метро.
На уточнююче питання, чи означає розкрити котлован з поверхні, подивитися на його структуру зсередини, власне на те, як його будували, Віктор Брагінський зазначив, що «так».
Водночас він зазначив, що відкрито кримінальну справу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.