У четвер, 21 грудня, оператор мобільного звязку «Київстар» повідомив, що повністю відновив усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Про це йдеться у пресслужбі компанії.
Також у компанії повідомили, що скасовують наступну планову плату за тариф для своїх користувачів та виділяють 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
«- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01», - йдеться у заяві.
Як ми повідомляли, 12 грудня «Київстар» став мішенню потужної хакерської атаки.
Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на «Київстар». Одна із версій, яку наразі досліджують слідчі СБУ, – за цією хакерською атакою можуть стояти спецслужби рф.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.