Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нагадало, про які зміни пенсіонер повинен повідомляти органи ПФ. Про це йдеться у пресслужбі управління.
Законодавством про пенсійне забезпечення в Україні визначені обставини, що спричиняють зміну розміру пенсійної виплати або припинення її виплати.
До таких обставин належать:
- вступ на роботу, звільнення з роботи;
- реєстрація або зняття з обліку як фізичної особи - підприємця;
- набуття, змін чи припинення особливого статусу;
- зміна місця проживання (реєстрації);
- виїзд на постійне місце проживання за кордон.
Це передбачено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1.
Також відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну відомостей, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Зокрема, необхідно повідомити про:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
- зміну прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни).
Важливо пам’ятати: про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.
Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо дистанційно – на вебпорталі електронних послуг ПФУ.
ідписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.