На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював електронний кабінет нотаріуса.
Як пояснили в ПФУ, завдяки новому електронному інструменту нотаріуси мають можливість надсилати до Фонду звіти про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Звіти подаються до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Скористатися послугою можуть нотаріуси, які авторизувалися на вебпорталі за кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Для подачі звіту через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України нотаріусам потрібно виконати наступні кроки.
Надісланий звіт реєструється в ПФУ автоматично, а нотаріусу в електронний кабінет на вебпорталі надходить про це квитанція. У квитанції зазначаються реквізити прийнятого або неприйнятого (із зазначенням причини) звіту.
Для пошуку та перегляду в особистому кабінеті звітів, сформованих нотаріусом раніше, потрібно ввести необхідні запити, обравши відповідні поля: «Рік звіту»; «Квартал»; «Тип звіту»; «Статус звіту»; «Дата подання звіту»; «Звіт» (посилання для завантаження-відкриття звіту з електронного архіву); «Квитанція».
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.