Материнська компанія Facebook - Meta - готується до запуску низки чат-ботів на основі штучного інтелекту, які матимуть різні особистості, вже наступного місяця. Про це пише Financial Times.
За словами джерел газети, техногігант на чолі з генеральним директором Марком Цукербергом розробляє прототипи чат-ботів, які зможуть спілкуватися з 4 мільярдами користувачами, наче людина.
Деякі з чат-ботів, яких співробітники компанії назвали «персонами», мають вигляд різних персонажів. Компанія розглядає можливість запуску одного, який розмовляє як Авраам Лінкольн, та іншого, який консультує щодо варіантів подорожей у стилі серфінгіста.
За словами співрозмовника, чат-боти можуть бути запущені вже у вересні. Їхньою метою буде надання нової функції пошуку та рекомендацій, а також розважальний продукт для людей, з яким вони зможуть грати.
«Цей крок пов'язаний з тим, що компанія намагається залучити та утримати користувачів, борючись з конкуренцією з боку соціальних мереж, таких як TikTok, і намагається скористатися широким ажіотажем у Кремнієвій долині навколо штучного інтелекту після того, як у листопаді компанія OpenAI, що підтримується Microsoft, запустила ChatGPT.
На думку експертів, чат-боти не лише підвищують рівень залученості, але й збирають нові величезні обсяги даних про інтереси користувачів. Це може допомогти Meta краще таргетувати користувачів за допомогою більш релевантного контенту та реклами. Більша частина доходів Meta у розмірі 117 млрд дол на рік надходить від реклами», - пише видання.
«Як тільки користувачі взаємодіють з чат-ботом, вони дійсно передають компанії набагато більше своїх даних, так що компанія може робити з ними все, що завгодно», - сказала радниця з етики ШІ і співзасновник лабораторії Collaborative AI Responsibility в Університеті Піттсбурга Равіт Дотан.
Вона додала, що ці розробки викликають занепокоєння щодо конфіденційності, а також потенційних «маніпуляцій».
Meta відмовилася від коментарів.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.