20:38, 21 травня 2023
Рішенням Уряду внесено зміни до Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» галузі знань «Публічне управління та адміністрування».
Джерело фото: istu.edu.ua
Змінено порядок прийому на навчання магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування». Про це повідомили у НАДС.
Рішенням Уряду внесено зміни до Порядку прийому на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» галузі знань «Публічне управління та адміністрування».
Конкурсний відбір проводитиметься:
- для осіб, які мають освіту бакалавра, – за результатами єдиного фахового вступного випробування та єдиного вступного іспиту;
- для осіб, які мають освіту магістра, – за одним з таких варіантів (за вибором вступника):
- за результатами фахового іспиту з основ економіки та держави і права, вступного іспиту з іноземної мови, що проводяться закладами вищої освіти;
- за результатами єдиного фахового вступного випробування та єдиного вступного іспиту.
Продовжено на 2023 рік дію механізму дистанційного подання документів для вступу на навчання (на електронну адресу приймальної комісії закладу вищої освіти).
У НАДС зазначили, що для вступу на навчання подаються такі документи:
- заява про вступ за державним замовленням до закладу вищої освіти на навчання (в електронній формі);
- кольорова фотокартка;
- відомості про документ про вищу освіту (серія, номер, здобутий ступінь освіти) або електронна копія (скан-копія) оригіналу паперового документа про вищу освіту (для документів про вищу освіту, виданих до 2012 року);
- електронна копія (скан-копія) оригіналу паперової трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі відсутності такого номера з релігійних переконань додається копія сторінки паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
- унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).
Заява та електронні копії оригіналів паперових документів (скан-копії) мають бути кольоровими та засвідчуються електронним підписом заявника.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.