18 квітня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Деякі питання створення та функціонування державних електронних платформ для ведення публічних реєстрів».
Даною постановою затверджене положення про використання Платформи реєстрів.
Зазначається, що дана платформа реєстрів надасть міністерствам, центральним органам виконавчої влади, державним підприємствам, установам та організаціям можливість швидко створювати і керувати публічними реєстрами.
Завдяки використанню Платформи реєстрів міністерства, центральні органи виконавчої влади, державні підприємства, установи та організації матимуть можливість швидко й зручно створювати і керувати публічними реєстрами. Вона покликана підвищити ефективність надання державних послуг у режимі онлайн.
Передбачається, що державні органи через Платформу реєстрів самі зможуть формувати стандартні запити на інформацію, яка їм потрібна для роботи, і автоматично «підтягуватимуть» документи, необхідні для надання послуг громадянам.
На платформі реєстрів можна не лише створювати нові бази даних, але й удосконалювати та переносити старі реєстри.
При цьому будь-яка зміна даних у інформаційних ресурсах, які розміщені на Платформі реєстрів, фіксується. Це унеможливлює несанкціоновані втручання в роботу реєстрів чи внесення змін до них.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.