У КМДА підготували інструкцію для комунальників щодо негайних дій з опаленням у період морозів та блекауту.
Повідомляється, що у зв’язку з суттєвим похолоданням у столиці, на випадок виникнення надзвичайної ситуації внаслідок ворожих атак, кожна обслуговуюча компанія повинна бути готова в негайному порядку вжити технічних заходів, аби не дозволити будинковій системі теплопостачання вийти з ладу чи заморозитись у випадку тимчасового аварійного відключення тепла.
Якщо станеться надзвичайна ситуація, то на період ремонтних робіт, необхідних для відновлення постачання тепла, відповідальні особи обслуговуючої компанії зобов’язані злити (здренувати) воду в опалювальних системах, за умови, коли температура опустилась до мінус 3 і нижче градусів за Цельсієм.
У разі перебоїв зі зв’язком і неможливості узгодити дії з теплопостачальною компанією, рішення про злиття води в будинку приймає відповідальна особа обслуговуючої компанії самостійно та оперативно.
«Ця інформація як керівництво до дії стосується всіх обслуговуючих компаній, незалежно від форми їх власності чи форми управління будинком, в тому числі ОСББ, ЖБК. Ми проходимо цей опалювальний сезон в надзвичайно складних умовах і повинні бути готові реагувати на можливі виклики чітко й швидко, щоб не допустити поломок в системі. У додатку – покрокова інструкція для посадових осіб, які відповідальні за виконання технічних заходів у разі потреби», – повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Порядок дій:
1. Відключити (за наявності) обладнання теплового пункту.
2. Закрити засувки на вузлі приєднання системи теплоспоживання до теплових мереж:
- спочатку №1 на подавальному трубопроводі;
- потім на № 2 на зворотному трубопроводі.
3. Відкрити спусники на внутрішньобудинковій системі опалення та злити воду в дренажний приямок або інше передбачене для цього місце.
4. Відкрити крани для випуску повітря із будинкової системи опалення на горищі або технічному поверсі будинку.
5. Після стікання води із спусників – закрити крани для випуску повітря із системи опалення на горищі або технічному поверсі.
Підключення будинку відбуватиметься одразу після стабілізації ситуації за умови відповідного дозволу теплопостачальної компанії.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.