Управління державної реєстрації ЦМУ МЮ м. Київ пояснило громадянам, що робити та куди звертатись, якщо виявили помилку у відомостях єдиного державного реєстру.
«У разі виявлення у відомостях Єдиного державного реєстру помилки (описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки), допущеної суб’єктом державної реєстрації, заявник письмово в паперовій або електронній формі повідомляє про це суб’єкта державної реєстрації, який перевіряє відповідність відомостей Єдиного державного реєстру інформації, яка міститься в документах, що стали підставою для внесення цих відомостей.
Якщо факт невідповідності підтверджено, суб’єкт державної реєстрації безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення.
Виправлення помилки у відомостях Єдиного державного реєстру, допущеної не з вини суб’єкта державної реєстрації, здійснюється у розмірі 30 відсотків встановленого адміністративного збору.
У разі виявлення суб’єктом державної реєстрації помилки, допущеної у відомостях Єдиного державного реєстру, він в одноденний строк безоплатно виправляє допущену помилку та письмово повідомляє про це заявника.
Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру внаслідок наявності помилок у документах, на підставі яких були внесені такі відомості, здійснюється після виправлення помилок у зазначених документах.
Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру також може здійснюватися на підставі судового рішення», — сказано у повідомленні.
Раніше ми писали, що оновлено програмне забезпечення Єдиного державного реєстру юросіб, фізичних осіб-підприємців.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.