На адресу Секретаріату Уповноваженого надходить велика кількість звернень стосовно порушень вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», значна частина з них, що надходять електронною поштою, не містить достатньої для належного реагування інформації. Про це повідомив Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
«Відсутність у зверненні даних про особу заявника, як того вимагає Закон, унеможливлює розгляд власне як звернення чи скарги. А відсутність інформації про особу порушника (найменування юридичної особи або фізичної особи-підприємця тощо) часто унеможливлюють комунікацію з порушником для усунення порушення та застосування передбачених Законом санкцій», - йдеться у повідомленні.
Аби прискорити швидкість та підвищити якість розгляду всіх ваших скарг та, у разі підтвердження порушення, відповідно до Закону застосувати належні санкції, звернення має обов’язково містити таку інформацію:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладена суть скарги;
- письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати;
- в електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.
Повідомити про порушення Закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної» можна на електронну скриньку - [email protected].
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.