Держспецзв’язку дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом та інші.
Як захиститися від спаму?
Спам – це надсилання великої кількості небажаних повідомлень.
Найпоширенішим шляхом розповсюдження спаму є розсилання через електронну пошту: багато хто отримує щодня на e-mail листи з комерційними пропозиціями або взагалі з безглуздими текстами. Проте спамити можуть і через надокучливі смс, повідомлення в месенджерах, які не мають ніякої користі, через телефонні дзвінки тощо.
Головна ознака спаму полягає в тому, що адресат не надавав відправнику ані своїх даних (адреси пошти, телефонного номеру), ані згоди на отримання будь-яких повідомлень. Але навіть якщо ви залишили свої контакти у якомусь магазині, а звідти надходять по сто повідомлень на день, це також уже можна розцінити як спам.
Окрім того, що спам просто дратує та сповільнює роботу, він може становити і серйознішу небезпеку. Зокрема, листи від спамерів можуть бути фішинговими, містити віруси, шкідливе програмне забезпечення.
Щоб убезпечити себе від отримання спаму, дотримуйтесь кількох простих порад.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.