Повномасштабна війна Росії проти України призвела до величезної хвилі міграції українців, що вплинуло і на диджитал-ландшафт. Особливо різко впав Instagram: одразу майже на 2,5 млн – до 13,2 млн користувачів (і це без урахування Донецької та Луганської областей). Його проникнення зменшилось в усіх областях та майже усіх обласних центрах. Про це йдеться в останньому дослідженні української аудиторії Facebook та Instagram (липень 2022) від plusone social impact.
Найбільше частка користувачів впала в регіонах, які після 24 лютого опинилися в окупації та там, де ведуться чи велися бойові дії (Харківська, Херсонська, миколаївська, Київська та Запорізька області).
Також продемонстрував падіння Facebook. Але, як зазначають аналітики, незначне. Число користувачів зменшилося на 150 тисяч – до 15,6 млн.
Згідно дослідження, серед українців 18-35 років понад 60% користуються Facebook, а понад 70% - Instagram. Останній опереджає Facebook серед користувачів до 29 років. У більшості областей серед українців від 56 років проникнення обох соцмереж трохи зросло.
Жіноча аудиторія, як і раніше, переважає чоловічу. А частка десктопної версії Facebook не перевищує 15% серед усіх вікових груп.
Також ми писали, що робити при зламі сторінки в соцмережі: рекомендації.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших події.